Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
Amacı
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü’nün amacı; yaptığı çalışmalarla alanında üretimde bulunarak, ülkemizin sanat eğitimine katkı sağlayacak toplumsal bilinç sahibi, estetik beğenileri yüksek, çağın dinamiklerine uyum sağlayan yaratıcı bireyler yetiştirmektir.
Yönetim
Bölüm Başkanı |
Prof. Dr. Merih TEKİN BENDER |
+90 232 311 3788 |
|
Bölüm Başkan Yardımcısı |
Doç. Dr. Dizar ERCİVAN ZENCİRCİ |
+90 232 311 3799 |
|
Bölüm Sekreteri |
Ece KARACALAR |
+90 232 311 3781 |
Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Elemanları
Öğretim elemanları bilgisine erişmek için tıklayınız.
Resim-İş Öğretmenliği Lisans Programı
Resim-iş Eğitimi Anabilim Dalı’nda yürütülen Resim-iş Öğretmenliği Lisans programında öğretmenlik meslek bilgisi dersleri, atölye dersleri ve genel kültür dersleri bulunmaktadır. Öğrenciler ikinci sınıfta seçebilecekleri ana sanat atölyesi dışında, her yarıyılda kendi alanları dışındaki bir atölyeyi seçmeli sanat dersi olarak alabilmektedir. Anabilim dalında Erasmus ve Mevlana programları olanakları bulunmaktadır. Öğrenci kontenjanı YÖK'ün ilgili yıla ilişkin kontenjan kılavuzunda belirlediği sayı kadar ilan edilmektedir. Anabilim Dalı özel yetenek sınavı ile öğrenci almaktadır. Ön kayıt yaptırabilmek için ÖSYM tarafından o yıl için geçerli olan TYT sınavının başarılmış ve Fakülte Yönetim Kurulu’nun önerisi üzerine Üniversite Senatosu tarafından kararlaştırılan taban puanının alınmış olması gerekmektedir. Mezunlar, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı kurumlarda görsel sanat öğretmeni olarak görev yapabilmektedir. Bunun dışında, serbest sanat etkinliklerinde bulunabilmekte ya da atölye çalışmaları yürütebilmektedirler.
Resim-İş Öğretmenliği Lisans Programında yürütülen dersler aşağıdaki bağlantıda yer almaktadır.
https://ebp.ege.edu.tr/DereceProgramlari/Detay/1/60834/7735/932001
Resim-İş Eğitimi Lisansüstü Programı
Resim-İş Eğitimi Lisansüstü Programında yürütülen dersler aşağıdaki bağlantıda yer almaktadır.
https://ebp.ege.edu.tr/DereceProgramlari/Detay/2/61159/8281/932001
Fotoğraf Galerisi
|
|
|
|
|
|
|
|